میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

پست ثابت

بعضی دلنوشته هام رو ترجیح میدم در پست رمز دار بنویسم برای درخواست رمز اینجا پیام بدید اگر وبلاگ داشته باشید حتمامیفرستم.مخاطبان بدون وبلاگ هم اگرکامنتر قدیمی باشین هماهنگ میکنم. 

نظرات 11 + ارسال نظر
رهآ پنج‌شنبه 9 آذر 1402 ساعت 11:47 http://Ra-ha.blog.ir

عزیزم رمزت عوض شده؟ یا برای خودت پست‌های اخیر؟

رها جان یه سری پستا برای خودم هستن. رمز عوض نشده

آبگینه پنج‌شنبه 7 بهمن 1400 ساعت 17:50 http://Abginehman.blogfa.com

اگه امکانش هست منم رمز میخام

عزیرم ارسال شد

هانیه سه‌شنبه 23 آذر 1400 ساعت 09:47

فقط بیزحمت چون شماره تلفنم رو گذاشتم پابلیک نکن

عزیزم ببخش نمیتونم جایی پیام بدم تو یه پست رمز دار پیام بده بهم من در جواب رمز رو برات مینویسم با گوشی قبلیت لطفا چک کن

هانیه سه‌شنبه 23 آذر 1400 ساعت 09:44

رها جون سلام
راستش من با یه مشکل فنی مواجه شدم.خخخخ
گوشی جدید خریدم
رمز وبلاگت رو روی براوزر گوشی قبلی سیو دارم و اتومات باز مبکنه ولی نشونش نمیده که رمزش چیه

واسه همین الان نمیتونم باز کنم صفحت رو
البته میتونم شبا برم خونه روی اون گوشی
ولی اگه زحمتت نبود ممنون میشم برام ایمیل کنی یا روی واتزاپ یا اینستاگرام یا ..،
بازم شرمنده

ادرس اینستا
H_mirzashafie
شماره واتزاپ
09122437455

هانیه سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 09:09

سلام و روز بخیر عزیزم
اگه منظورتون رو درست متوجه شده باشم یعنی باید خودم یه پسورد انتخاب کنم مثلا:
Hani123
در ضمن ممنون میشم اگه کامنت قبلی من رو پاک کنید چون آدرس اینستاگرام وایمیل شخصیم توش هست.
متشکرم

نازمهر دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 10:20

سلام رها جان.کامنتها رو پاک کردم.تو وبلاگم کامنت بدون تایید من نمایش داده میشه و نمیدونم چرا حالت نمایش خصوصی نداره.اگر دوست داشتی برام ایمیل کن چون رمز رو میزنم باز نمیکنه
nazmehr94@gmail.com

نازمهر منو کشتی تو دختر، اخه چرا نمیتونی باز کنی
ببین با همون اسمی که گذاشتی برات پست میذارم ببخش امکان ایمیل زدن ندارم

نازمهر سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 14:19

سلام عزیزم.من رمز رو میزنم میگه اشتباه هست

عزیزم لطفا فقط پیتهای اخیر رو با رمزی که فرستادم باز کن بقیه یعنی از ابتدا رمز منظم و مشخصی ندارند بهر خال بازم تو وبلاگت کامنت میکنم

نازمهر سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 11:27

اوا اشتباهی کامنت رو عمومی دادم

عزیزم فرستادم به وبلاگت

نازمهر سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 11:26 https://nazmehr.blogsky.com/

سلام رها جان.خوبی شما؟
دوست داشتی به منم رمز رو بده
اگر موافق بودی اسم رمز من nazmehr

نسرین جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 03:44 https://yakroozeno.blogsky.com/

اگه مایل بودید بهم رمز رو بگید

فرستادم عزیزم

هانیه یکشنبه 17 مرداد 1400 ساعت 19:50

سلام عزیزم
امیدوارم خوش باشی
من وبلاگ ندارم ولی برات با اسم خودم هانیه کامنت میذاشتم بخصوص قبل از بارداریت و در زمان بارداریت. داستان خودم رو هم برات تعریف کرده بودم تو کامنتهای خصوصی.
به هرحال اگه تمایل داشتین خوشحال میشم برای من هم رمز بفرستید.
آدرس اینستاگرام:
H_mirzashafie
آدرس ایمیل
H_mirzashafie@yahoo.com

سلام عزیزم به اسم رمز برام بذار تا با اون اسم پست رمزی بذارم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد