میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

میخواهم رها شوم

زمزمه های درونی.

اون چند روز تعطیلات اون هفته بدون مادرشوهر واقعا خوش گذشت. شوهر فقط ما رو برد و اورد. همه چیز خوب بود بجز یه مورد که خواهر بدون اطلاع من موهای دخترک رو از ته زد !مثلا میخواست سوپرایزم کنه. خدا منو بکشه انقد شوک شدم که مثه چی سرش داد زدم. من خیلی عوضی ام. 

من از خودم بیزارم. دلم میخواد خودمو عوض کنم. دلم میخواد کس دیگه ای باشم. با یه چهره دیگه. هر کی میگه عوض شدن آسونه زر زده. ادبیاتم کلا عوض شده . یعنی دارم بدتر میشم. یعنی چه گ. ی بودم که حالا بدترم شدم. 

عمرا فحش میدادم اما الان گوشی رو قطع میکنم میگم مرتیکه الاغ یا زنیکه الاغ!

اینجا رو کی میخونه اگه میخونه بگید با دعوت کردن خانواده شوهرتون چطورید؟. این آشتی نوشته بود،دوست داره همش اونا رو دعوت کنه. من متنفرم از دعوت کردن ادمای بد غذا. اینکه مرتب فکر کنی چی رو چطور بپزی. خوب حتما خانواده شوور تو( اشتی)خوبن. اخه من اگه جوجه چینی بذارم جلوشون که مادرشوور یه ساعت از مضرات غذای سرخ شده داد سخن میده پدرشوهر هم که لب نمیزنه . قرمه سبزی دوست نداره پدرشوهر من ،دیگه تا ته ش برین. 

حوصله کامنت گذاشتن براش رو نداشتن. گفتم اینجا بنویسم. به نظرم بزرگترین دغدغه مهمون دعوت کردن غذا پختنه. وگرنه من خوشم میاد رفت و امد کنم. ولی اخه همینجوریشم درگیر چی بپزم هستم. اونوقت فکر کن یه مشت ادم سخت گیر هم اضافه بشن. .

من از خورشید بی خبرم. شاید دلش نخواسته ادرس جدیدش رو بده. یه پست ش تو پیغام بلاگ اسکای بالا میاد ولی باز میکنم ارور میده . وبلاگش هم که پست جدید نداره. موندم اون چیه. امیدواوم موفق باشه . 

الان یک عدد تحصیلکرده بیکارم. که حداقل صبحا از تل های وقت و بیوقت راحتم. ولی قطعا 6 ام این برج معنی واقعیش رو میفهمم. وقتی حقوقی به حسابم واریز نشه. باید به شوهر بگم دقیقا همون روز برام پول بریزه که فعلا خودمو گول بزنم. 

 صبحا با فرند سرم گرمه و اشپزی و تمیزکاری و تمیز کاری. کاش بارون بیاد برف نه!


نظرات 9 + ارسال نظر
چکامه دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 10:59 http://kopolkhanooom.bkogsky

رمزیا واسه خودته؟
یا من رمز ندارم

این بار برای خودمه.نوشتم پشیمون شدم بجای حذف رمزیش کردم

سمر دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 06:39

توی سریال فرندز رسیدی اونجا که خواهر ریچل گوش های بچه رو سوراخ میکنه بی اجازه؟ حالا ماجرای مو هم همونه و واقعا حق داشتی عصبانی بشی. غذا هم خودشون چی میخورن معمولا؟ مگه میشه قورمه سبزی دوست نداشت؟

نه هنوز به اون قسمت نرسیدم الان اول فصل 6 ام.
مادرشوهرم بیشتر کباب درست میکنه وارده و حیاط هم دارن و با منقل درست میکنن. بعد غذاهای سیرین دوست دارن مثلا دلمه میخورن که من بلد نیستم.
باور کن سمراصلا بیزاره از قرمه سبزی خیلی هم ایرادگیره البته بگن جلو ما هم به غذاهای مادرشوهرم گیر میده و ایراد میگیره
راستی، سمر جان نیستی؟کجایی

چکامه پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 10:38 http://kopolkhanooom.bkogsky

سلام امروزیهو به سرم زد یه وبلاگ بسازم و یکم دلمو بریزم بیرو دوست داشتی سر بزن

حتمامبارکه

مریم چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 16:30

واقعاً برات این‌قدر مهم نباشه که خانواده شوهرت بدغذان !اینو یادت باشه این مشکل اوناست نه تو !آدمهای ضعیف نیاز به تایید دارن !راحت باش خودتو به خاطر دیگران تو زحمت ننداز.میری خونشون چی میخورن ?از همونا درست کن براشون .

عزیزم موضوع تایید نیست. ادم دوست داره مهمونش خوشحال و راضی باشه. از طرفی دلم نمیخوام زحمتم بی ثمر باشه. خیلی تو ذوقم میخوره کلی آشپزی کنم دوست نداشته باشن

خورشید سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 22:42

رها جانم حتما بهت ادرس میدم دوستم هنوز وب نداوم
خیلی خیلی گرفتار شدم محتاج انرژی مثبتت هستم

خورشید جان خدا نکنه گرفتار باشی. چقد خوب که خبر دادی واقعا نگران بودم و البته قطعا بقیه دوستات هم به فکرتن.
انرژی مثبت و البته دعای خیر رو به سمتت میفرستم دوست خوبم
امیدواوم وب جدید رو با خبرهای خوب باز کنی. اونچه که دوست داری پیش بیاد و غمگین نباشی

مطهره سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 21:32

رها جان باهات همدردم اساسی
منم یه تحصصیلکرده در مقطع ارشد بیکار هستم امسال.خیلی سخته
اخه چقدر تمیز کاری خونه و....
احساس مفید بودن داشتم قبلا.الان نه...
منم برم برای بار سوم فرند ببینم خوبه...

دقیقا مطهره جان منم همین حسو دارم . علاوه بر اینکه اعصاب تو خونه نشستن رو ندارم. بحث مالی هم هست. اوف از تمییز کاری. بعد یه بدی هم که داره چون خانه داری بقیه توقع دارن یه سره بشور بساب باشه. یعنی یه خانم شاغل خونه ش اونجور برق نزنه عذرش موجهه اما خانم خانه دار نه. وای نه
برای بار دهم هم پایه ام

ترانه سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 20:39 http://daftare-zendegiye-man.blogsky.com

والا منم اگه موهای بچه ام رو یکی بی اجازه کوتاه کنه,عکس العملم مثل مال توئه.دیگه دختر بچه که واویلا.
موافقم واسه آدمهای بد غذا آدم انگیزه نداره.منم خوشم میاد خانواده ی شوهرم رو دعوت کنم,چون ماشالا خوش اشتهان,میخورن و تعریف میکنن.به آدم مزه میده خوب اینجوری.
از خورشید بی معرفت منم بی خبرم

خواهرم میگفت چند ماه پیش اشاره کردی که دوست داری موهاش کوتاه باشه. من میخواستم کوتاه کنم اما نه اونقدر.
ترانه قطعا تو هم دسپختت عالیه.نعمتیه فامیل شوهر خوش اشتها باشن. پدرشوهر من علاوه بر قورمه سبزی،لوبیا پلو ،مرغ ،خورشت بامیه،کنگر و ... دوست نداره. مادرشوهرمم سرخ کردنی دوست نداره و نمخوره. از غذای بیرون بیزارن. توهین میدونن براشون از بیرون غذا بگیریم. تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل

چکامه سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 18:24

پیامو در چند قسمت میفرستم تکراری بود تایید نکن چون گاهی از ۱۰ خط پیامم فقط یک خطش واست میاد

چکامه سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 18:23

عزیزم اینقدر از تحصیلکرده بیکار بودن برا خودت تابو نساز تو یک خانم تحصیکرده با شعوری که فقط برای پول دراوردن تحصیل نکرده . یه مامان با سواد که مایه افتخار دخترشه البته که همه ما گاهی فحش میدیم گاهی بداخلاق میشیم هر کی بگه نه دروع به خودش میگه . آشتی رو خیلی دوست دارم واقعا خیلی کم از ما شبیه اون میتونیم فکر کنیم وقطعا خانواده همسرش هم با فرهنگن ولی خودشم خیلی خانمه و قشنگ فکر میکنه همیشه وقتی میزنم جاده خاکی اونو الگو میکنم و برمیگردم تومسیر . خورشید جونمم یهو ترک کرد عرصه رو ماهم مثه تو بیخبریم و براش آرزوی سلامتی میکنم حتما صلاح کارش این بوده و زن بادرایتیه و خودش بهتر میدونه . بی پولی و عدم استقلال مالی بده ولی نزار تو رو از انتخابت دور کنه یادته گفتم این انتخاب تو وانتخابت مزایا و معایبی داره پس اگه با حون و دل معایب بپذیری تلخی سختی اش کمتر احساس میکنی من این راه و رفتم الان حسم بهتره موفق باشی گلم

اره عزیزم قطعا تحصیلات که واسه شاغل بودن نیست. اما خوب من زن خونه نیستم واقعا خسته میشم از خونه داری . احساس میکنم از اجتماع دور شدم.
واقعا من گاهی وقتا با فحش تخلیه میشم
منم آشتی رو دوست دارم. صحبتم اینه که نباید قضاوت کرد که یکی دوست داره رفت و امد کنه یکی نه. باید ببینیم پشت این امد و شدها چه ناهنجاریهایی پنهان شده. یکیشم ایرادگیر بودن فامیل شوهره.
چکامه الان فقط فکر کردن به معایب کارم ارومم میکنه. وگرنه ت این دوره زمونه کار داشته باشی از دست بدیش به اندازه کافی متاثر کننده ست
ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد